افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس
نوشته شده توسط : صادق عزیزی

در این آموزش وردپرس از اف تی سنتر قصد معرفی افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس را داریم که با استفاده از این افزونه قادر هستید تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس را نمایش دهید و همچنین از قابلیت نمایش تعداد بازدید هر نوشته در پیشخوان وردپرس و نمایش مطالب محبوب در وردپرس که با استفاده از ابزارک وردپرس در اختیار شما قرار میدهد استفاده کنید.

افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس

با افرونه WP PostViews به راحتی میتوانید مشخص کنید چه تعداد کاربر هر روز پست های شما را بازدید میکنند. افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس به شما این امکان را می دهد تا میزان نمایش هر مطلب را در پنل مدیریت وردپرس مشاهده کنید یا در سایت آنرا نمایش دهید.

محبوبیت افزونه آمار وردپرس

نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس یکی از نیازهایی هست که بعد از نصب وردپرس بیشتر کاربران به دنبال آن هستند تا با استفاده از این روش اقدام به نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس نموده و سپس با استفاده از همین اماری که برای هر بازدید نوشته در وردپرس وجود دارد قادر به نمایش مطالب پربازدید در وردپرس نمایند.

نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس این امکان را به شما میدهد تا نیاز کاربران را بررسی کنید و همچنین با توجه به آماری که هر نوشته دارد اقدام به کار بر روی این نوشته‌ها و افزایش بهینه‌سازی این مطالب در موتورهای جستجو بکنید تا با استفاده از این کار بتوانید سایر مطالب مرتبط در همین زمینه را هم به مرور زمان به نتایج بالاتری از موتورهای جستجو منتقل کنید و در نهایت باعث افزایش بازدید و رتبه سایت وردپرس خودتان شوید.

افزونه wp-postviews وردپرس

افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است.

شما با استفاده از این پلاگین بازدید سایت می توانید، آمار بازدید مطالب را در وبسایت نمایش دهید. همچنین با استفاده از کدهای این افزونه پربازدیدترین مطالب، نوشته های پربازدید یک دسته بندی، مطالب پربازدید بر اساس برچسب و… را نمایش دهید.

ناگفته نماند که شما با استفاده از ابزارک این افزونه می توانید پر بازدیدترین مطالب، اخرین مطالب مورد بازدید و… را به کاربران سایت نمایش دهید.

منبع: اف تی سنتر




:: موضوعات مرتبط: آموزش سئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: